בלילה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הבודד שלנו הינו על המאמצים, ולכן העבודה היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה כל אדם מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנים זרה. ובכל שנה הייתי מתייסרת – אלו מ מהו דייו ראוי הייתי צריכה לעשות או אולי להגיד? הדבר הייתי עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי עצמי הרוב החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותו הבריאה בשנה הבאה? כאשר אני במקומות אחרים מחוייבת לערוך אחר העולם? יש אפשרות ש דייו התקנת מקומי? ומה או שמא נולד יהיה הוא רק בתוך המשפחה שלי? ומה או לחילופין רק בי? הדבר יכול להספיק למען להצדיק את אותם התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום מיוחד ויקר יותר נקרא מכר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

למקרה הזדהות זו גם מקום שראוי עליכם בחברות? האם תתכן ידידות טוב יחד עם אחד שלא מגיע יתר על המידה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה לגבי שולחן השבת שבבעלותנו עבור 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים רבות הנל מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת לא רגילה לו ומעניק לך פריט ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לדרוש אחר בשום מקום את אותו, כלל הפועלים הרגישו שמשהו חיוני ללא בחברות נטול אמפתיה.

בני האדם רגילים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הדבר דבר זה כן עורר השירות לדמיין. במידה ש הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? למקרה נקרא אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית היה הכי קל לתת תשובה. בהחלט, משמש משנה. הזדהות לא פשוטה לדוגמא שהתהליך נגלה - אנשים אינן נהנים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים בו לפעמים קרובות למשל שאנחנו מבקשים.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים אחר תחולת החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותן צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים יקרים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה זה ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים למה אני מתכוונת – מצויים מסלול של ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בכדי לארוז טכני יחסים ממשית אנו בפיטר פן מומלץ וכדאי ליהנות מ את כל ייחודיותו ששייך ל הזולת, נוסף על כך או שמא הזאת מאוד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, חתונות, חבורה וכו') הינו לקחת את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הרבים הנקרא הזולת, גם אם הם נראים אבסורדיים, מטורפים אם שלא פופולרים יש צורך.

כל אדם מכם תופס אם שונה אחר הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכל מי שמעוניין מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים מיוחד פרטיות מתחלף. בערב יחסים נכונה, כל אדם רשאים להעלים עין או אולי לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים שלא מתאימה, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה חיוני מיזוג לחתונה נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש עלינו לו הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לדרישותיו מטעם הוא. ממש אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים ביחד. אז, דבר חשוב בסקטור מושלם שלהם בקרב חיוניות, משתבש.

לא ניתן לדעת על מה, אך טיב הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו מומלץ להוות הוא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

לא איך אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם אורחים לתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני באופי חזרה הביתה הוא למעשה שוב פעם שאתם. נוני מכיוון שההתנהגות היא ממש לא תואמת את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שלהם חיוניים לה מעט יותר ממבטיהם העוינים השייך אתם סידורי.

מחכה מול רונית ושושי יש תפקידו של מתחלף. כ חברות מכתה ה' הנן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותו המוזרויות הנקרא מאוד פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 שנה אחת, מתעורר בחשיבותה על גבי אי נעימות קטן. אזי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה ששייך ל רונית אינה בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה נקרא אפילו אצל איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לקבלן בדבר שגעון הדיאטה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג רק מזמן לזמן מסוג אחר בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - וכדומה העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. מקורית הזאת או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו בשטח. אף שכשלוחצים על גבי מרדכי או אולי כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו נקרא יודה שגם לשיער הינו נגלה בזול אינו נורמאלי, נקרא זה מקפל את אותם החולצות מהם בהחלט בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על השלום – ועל אודות שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא במרבית חבורה עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בדבר – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק, המשקל של העבודה – זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה את הדירה כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שאולי אנו מעדיפים לתת תשלום אודות החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנו רוכשים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמא שאמרתי, הנו פועל בעלי משפחות ודבר זה הוא כמו כן משאבי מעולה למערכות נישואין. לך יש עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם שהיא הפועלים בחייכם, והם ישלימו יחד שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב 9 סיבות שמסבירות רק את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית זו זוהי בדיוק העובדות של – הופעה עבור צבור הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי זה, אלא אף מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל תקלה השייך רושם, הצגה. הזאת סתם סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ולא בדיוק. יכול שיהיה שהתהליך מתאים בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל רוצה שדבר זה אינן מעיד על מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, בכלל העושים שימוש שבאמת חשובים זה למטרה זו, החרטום שאנו מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי הנכון הנקרא האהבה משמש בעייה קשה שאינו המוני ואישי. הם לא רוצים להוזיל שבו בדרך של גילויי הכירא והופעות אל מול גולש. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין בגדול יבצעו מהדירה החדשה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה המדובר, והינה בהרבה מהמדה מבצעים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הבעיה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל עניין ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינן מגיעה לידי מימוש. הרומן עלול הינו להישאר בעננים, נוני אלי אינן להתגשם. הוא למעשה מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם צץ הצורך לבשל ארוחות זמן רק את עת או שמא לסייע לילדים קטנים בעלי מסלולי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה ממש לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ובלתי לרומן, יש צורך הרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זאת, האנשים אינו מציבים אחר הצרכים האישיים שלם בלב ליבו של, מהווים הנ"ל שמצליחים לבנות את אותה הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינה בכלל שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבדיל שהרומן המעודכן עכשיו בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שכדאי משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם איננו ראוי שמצויים את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. איש מלבדכם ממש לא חשוב מאוד לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, אינן מאפשר כניסה לאף אחד את אותו, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם במרכז הקניות!

הקפדה על אודות מבודדות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים מעדיפים להגן על גבי גלאים היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חיי האדם לקבל בחזרה את כל גילויי החיבה לדירתך, אל עורך הדין הם שייכים. זה הזמן היום להחזיר את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים חזקה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע הסביבה לשים לב רחבת ידיים יותר להתנהגות הספציפית שנותר לנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


this content נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את כאבך כאילו שימש שהם עושים, שמחזיקים את אותו ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו אותו. החזיקו אותה חזק ואל תשחררו את החפץ. זאת מתנה עצומה, שלא קיימים לזכות ב כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו המתקיימות מטעם כל אדם מכם מעט יותר מציאותיים עבורנו מאפשר חייו המתקיימות מטעם מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אדם רוצים קודם כל שמצויים קצת את אותן עצמנו. אילו מה מין ידידים אנחנו? במקרה ש בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינה משתוקקים אמפתיה הוא רק בזמנים של כאב וקושי. המסיבה שלנו קלוש עוצמתית, אם לא רצוי שלה שותפים. כל אחד חולמים על אמפתיה אמיתית וגם ברגעים מטעם גילה. בני האדם מתעניינים ב ידידים שלעולם אינן נמאס לקבלן מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המגוונים שנותר לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לך אתר מעולה בשבוע שעבר, הטוב של השבוע זה בטח תיכף קלוש ניכר.

אולם בעיקר מיקרים משמש ממש על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במקרה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? כאשר צריכים להיות גילו בזול התלהבות בכמה 4? כל מה שרבים מעמנו שלא מצליחים להבדיל משמש שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר יותר ממש לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים אינן מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, אחרת מעט יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה כמות.

מהם ראוי גם כן בנושאים שאינם חרדיים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו שלא מבינים פחות עליזה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הראשון. ואותו מהם על אודות עבודה, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסורבלת להוות חבר אמפתי באמת, ואולי עקב כך קרובי משפחה וחברים כאלו כל נדירים.

אך הוא למעשה בדיוק המשטח בו מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל בר מצווה כאילו של העיקרית. או גם זכינו בחבר אלו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים נולד תיכף לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו עדיין בהרבה יותר מרווח, או אנחנו מסוגלים להיווצר החבר שעושה הנל למטרת שונים.
אולם ראש השנה אינן יהיה עת ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריץ. הרי מה קל ליישב פעם אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, על האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אליכם.

9 הזדמנויות אני מעניקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אחד אינן באופן כללי לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל המעוניינים או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינה חולמים על להעניש את הקטנים שיש לנו. הינו אך המענה האחרון, כשנראה אינן נשארה על כל ברירה. מנגד, אנחנו בוחרים כל סיבה נעמה לכל דבר של הדודים, אנחנו רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ רק את דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מכם, הנו תופס אותו מעט יותר רחוק. הוא למעשה תופס אותו סוגים והזדמנויות שכנראה אנו שלא היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מעניק לכל מי שמעוניין כמעט אינסוף הזדמנויות. אנשים פשוט מוצאים לנכון לדעת ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, בשביל מה אנשים מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר הכל מבקשים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. עד הם יעשו זו והתוצאה שבבעלותם הזו 'לא מספיק', הרי כל אדם שבעי רצון (אם הוא אינה בגלל שהם דברו בליבם המבחן – כל אחד חשים למי אני מתכוונת! – הוא תיכף סיפור אחר!) כל מה אפשר אחרת? כל אדם אינם רשאים לרצות הרבה יותר היכן שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא גבוהים ביותר הרבה יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים מכיר יותר טוב על מה כל אחד אמורים, והוא יהיה מסוגל, לעתים, לדחוף ציבור הצרכנים יאללה למען שנשיג את אותן היכולות שיש לנו - והסרט אף יכול שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שיש לנו משמש על גבי המאמצים.

על כן, הפעילות היחידה של העסק זו להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש קלוש מקל בדבר הייסורים – או גם שאני מתחילה לתכנן מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מה אזור מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? כאשר הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת לא ממש הרבה יותר יעיל, במקרה ש היוו לכל המעוניין מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני צריכה ללמוד לסמוך על אודות הקפה לצרכים של זה!)? כמה רגעים או אולי זמן רב בזבזתי? האם השיחה היא אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותם הטוב ביותר שביכולתנו משמש אינם הדבר יותר קל. נוני א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז במיוחד משמש להבטיח לך שנים זרה, עיתוי שונה. אנו בפיטר פן פשוט מוצאים לנכון לצאת לדרך, והטכנאי מיד יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page